onsdag 26. januar 2011

Tre stjerner !

Jeg er så super duper kjempe glad! Jeg har nå tre stjerner i kick boking... I dag hadde vi en prøve, og jeg besto.. så neste stepp er Pro boksing.. Blir kult å trene med de som er mer profesjonelle..  Jeg er så kjempe stolt av meg selv!  :) :) :)

Nå som det er begynnelsen av term 3, vi har begynt med et prosjekt i "historie". Der vi skal samle opp penger til en organisasjon, eller hjelpe refugees... Eller noe lignede! Jeg, Shannon, Riley og Synthia skal prøve å samle opp 1000$, slik at vi kan gi en help by/ samfunn rent vann. Det har kommet mange mennesker/folk (?) som jobber i orgienasjoner til skolen våres, det er inspirerende når de forteller alt de har gjort for å hjelpe andre! Håper virkelig vi greier å samle opp så mye penger, hadde våre så utrolig utrolig Awesome! Tanken på at bare oss 4 kunne hjelpe et by/samfunn med å få rent vann. Noe som er naturlig for oss!

Nå skal jeg lese Macbeth, vi har om den i Engelsk! Det er en kjempe bra play/bok/teater stykke ( litt usikker på hva jeg skal kalle den) .. Anbefales vertfall !

- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar