søndag 12. juni 2011

No more school

Nå er det slutt på dager der jeg må sitte i et varmt klasse rom med masse folk rundt meg, høre på masse kjedelige ting å tenkte på at det er snart ferie.. Nå er det bare eksamener igjen, jeg har jo bare tre og alle er i slutten av eksam ukene.. 16, 17 og 21.. Så jeg har masse tid til å lese på matte og contemp. 

Denne helga så begynte jeg med å henge med MANNEN min, fordi han hadde sports gala. Å jeg måtte jo nesten være der siden han er en av de beste på skolen.. Han vant; most valuable player i rugby, most valuable player i basket ball og årets spiller. Han var ganske fornøyd!  

I dag så hadde Ben graduation.. Han hadde et show, hvor alle ungene skreik isteden for å synge.. Ganske interessant show.. Mange søte småå!

Jeg begynte å pakke på lørdag, og jeg kom til den konklusjon at det kommer til å ta mer en enn dag! Jeg har fylt en bag allerede.. og klesskapet mitt er forsatt ganske fult.. WHAT TO DO ?? Jeg er sikker nødt til å kjøpe en eller to bager for å få plass til alt! Har ikke slått meg at jeg skal reise hjem enda.. 

Men har forsatt 2 uker og noen dager igjen.. Å på tirsdag skal jeg til frisøren for å farge det og klippe det og finne ut hvordan håret mitt skal se ut at prom ! Har ikke villeste idea enda.. Håper frisøren har mange gode forslag! 

- Reb 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar