mandag 18. april 2011

Sorry, I have been out living my life!

Jeg har retten å sletten ikke tatt meg så mye tid til å blogge, jeg har bare hatt så mye å gjøre å masse ting har skjedd.. så har bare ikke følt for å blogge! Men alt står supert til her i Canada, vi har akkurat sluttet med term 3, så jeg venter på karakterene mine! Jeg har også skrevet min første tale.. noe som gikk bedre enn jeg hadde forventet. Jeg trodde jeg skulle dø når jeg skulle opp å snakke i 6- 8 minutter, men det var faktisk ganske kjekt! Jeg hadde en tale om hvorfor "du" burde studere i utlandet, og siden jeg var den personen som viste mest om temaet var det utrolig lett å snakke om.
Heloise kom her til Quebec med Cheerleading laget hennes, som hun trener første året! 
Og de vant første plass av 5 lag, de var kjempe gode det var helt sykt! 
Etter det reiste jeg med Veranick til Charleton for å besøkt Heloise og familien hennes, Charleton var en utrolig liten plass! Minner meg om Aurland, bare det at Aurland er flottere !! Men hadde det utrolig kjekt, jeg spiste krabbe, noe som faktisk er ganske godt..


Her har vi Koralie som leker Cheerleader, hun satt i bilen og ropte/sa: READY OKEY !
Så hun var virkelig stolt når hun kunne være en skikkelig cheerleader

På skolen har vi mange team dager, denne gangen hadde vi music day... Kle deg som en sanger eller ha på deg en band t-shorte. Jeg kledde meg ut som en av jentene på skolen, CORALY, cause she is a singer! 
funnyyh

Steven lagte histroien våres med gummybjørner var utrolig awesome, han er i Florida IGJEN! Which sucks fordi han kommer hjem kjempe brun mens jeg ser ut som jeg har stjelt fargen til snøhvit! :(


Vi var også på en sugar shack, var masse søte dyr der og ganske så spesiell mat! Maple sirup på maten, da mener jeg ALT vi spiste!

Me and Emilie in art, I love you giiiirl <3

Ikke så mye mer jeg kommer på , skal prøve å blogge oftere asså..

XO XO 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar