lørdag 23. april 2011

JE T'AIME BEAUCOUP !

God Påske alle sammen, her i Canada har vi bare ei lang helg til å feire påsken. Noe jeg ikke har noe problem med. Jeg starte påsken med en tur til en av de største shoppingsenterne i Quebec, det har en fornøyelsespark inni shoppingsentere..totaly sick! Moi, Steven og Larry + Larrys Girlfriend Myriam, hadde en kjempe koselig dag der! Å noe som overasket meg var det at jeg brukte kun penger på mat og bus, å det er et STORT shoppingsenter. Er virkelig stolt av meg selv altså... Virkelig! 

Meg og Myriam, i Karusellen! 
Steven er ikke så flink å ta bilder...

Steven og Larry spilte mini golf, mens jeg og Myriam gikk rundt! 

Her i Canada har de dyrene i bur i dyrebutikken, (hørtes utrolig domt ut, men jeg mener katter og hunder liksom)
90 grades katt, utrolig søt!

Larry... han er utrolig morsom! En av Stevens bestevenner, og en kjempe god venn av meg! 

Jeg hengte hele lørdagen med Steven as well, har ikke sett han på 2 uker så var herlig å see han igjen! 
Han er så brun, siden han har vært i Florida.. Jeg ser bare hvitere ut that ever :( Gleder meg til sommeren kommer .. Er virkelig lei all denne snøen!!
JE T'AIME BEAUCOUP ! 
And ever has it been that love knows not its own depth until the hour of separation..
-Kahlil Gibran

I morgen er det påske aften, så jeg skal gi alle et lite påskeegg fylt med Norskt snoop, jum juum! 

- Rebecca 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar