søndag 12. september 2010

Beklager for lite blogging!

Sorry, men har liksom ikke så mye tid til å blogge! Alt for mye kjekt som skjer her, jeg kan begynne med hva som skjedde i Ottawa! Vi hadde det kjempe gøy, vi var å så på Parlamentet, og shoppet på et market, og storkoste oss! Ian og kathleen har en super familie, "tanten" min er super kul!  De hadde også to hunder,en som var rolig og snill å den andre var bare dom!
her er noen bilder fra Ottawa,
Kat,ian och me 
Her er hele gjengen

Min mynt, bringe lykke eller noe sånt!



Queen Elisabeth 
ganske stoort bibliotek


Ben er sliten etter en Lang dag!
Vi fikk se Canadiske og Usa's sterkeste menn
Ja, de var ganske svære!
Siste dagen vi spiste sammen!

Og i går var jeg på Ef møte, fikk møte alle de som var i Quebec Ciy!
Mange koselige folk!
Gruppe bilde;

Får se neste gang jeg gidder/ har tid til å blogge! 
BYE 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar