mandag 20. september 2010

tiden flyr forbi jeg har ikke tid til å blogge, eller jeg tar meg ikke tid heter det! Det har skjedd en hel del siden sist, kick boxingen går kjempe bra og skolen er kjempe gøy!  Sist lørdag eller lørdagen som var , var jeg med jentene jeg henger med på noe som heter ;arbre en arbre( det er på fransk )! Jeg har funnet ut at jeg er har høydeskrekk, eller kanskje det bare var at jeg var mange meter over bakken og gikk på tynne tråer? Noe er det hvertfal! Og i slutten hoppet vi fra et kjempe høyt tårn og bort til et annet! det var kjempe skummelt, eller det var i akkurat det øyeblikket jeg måtte hoppe at jeg virkelig bare ; å neii! men det var ikke så feil å dingle der i luften etter noen sekunder! 
her har vi gjengen! 
Valerie( Sveits) Evelyne, Shannon, Fiona and Stacey! 

Men har akkurat kommet fra kick boking, så trenger en dusj! Bye så lenge !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar