onsdag 1. september 2010

First day of school!

Okey, så de siste dagene har jeg vært for lat til å skrive! Men her kommer et "langt" innlegg om skole dagen min;
old picture, men anyways! 
Jeg våknet i 4 tiden fordi det var så sykt varmt å bare lå å hørte på musikk, så sto jeg opp gjorde meg klar for skolen og gikk til bussen med super duper masse sommerfugler i magen! Å heldige meg som var den første som skulle på bussen slik at jeg er nødt til å sitte 1 time å litt mer for å komme til skolen hverdag! Måtte bytte buss å greier, så kom jeg på skolen kjempe nervøs! men så kom noen jenter bort å snakket med meg! hang nesten med dem alle timene, ellers så var det mange snille folk en som lignet på harry potter og stirret sykt på meg jeg bare okey? åsså var det en av fotballspillerene som lignet sykt på rambo!! Det var helt likt ansikt, å siden han er fotballspiller så hadde han muskler i tillegg! mer likheter liksom, slemt av meg å sammenligne folk med andre men kan ikke hjelpe det! Hvertfall hadde jeg det ganske okey på første skole dag uten om at jeg hadde 4 periode med fransk å alt er på fransk å jeg bare; hæ? hva snakker hun om nå? så fikk vi et ark, å er ikke sikker på om det er lekser eller hva det er! Men jeg kan ihvertfall ikke gjør dem fordi jeg fatter virkelig ingen verdens ting! håper inderlig at fransken kommer fort, men skal snakke med rådgiveren å spør om jeg kan få junior fransk eller noe! Etter skolen bare var det sløv, så passet jeg ben og Charles litt... Sååå gikk vi på shopping etter skole greier som lærerne har bed oss om å kjøpe! Jeg handlet som en crazy person, 3 permer, mer enn 400 ark, 2 bøker, blyanter, pennal, og tyggis osv osv men  det ble bare 43 canadiske dollar som er det samme som ca  240! å i Norge ville det kosten myemyemyee mer!

Nå må jeg legge meg er utslitt! Good night everybody!
Ja forresten jeg har gjort noe med tåa mi så den ser helt forvridd ut!
Å her er et fintfint bilde av meg og Lilly ( germany girl )
Og dette var fangsten! 
up side down! 

2 kommentarer: