lørdag 6. november 2010

Friday night!

I går var jeg, Shannon og Stacey på Triple Header, det er tre basketball kamper etter hverandre. Først gikk vi ut å spiste rett etter skolen, etter vi spiste gikk vi inn i en butikk for å se etter en vinter jakke til meg, jeg fant akkurat den jeg ville ha... MEN det var bare medium igjen og den var for stor! Men jeg fant et lite stykke av norge i butikken!! Helly Hansen sko, dritt kult!
 
Etter det så gikk vi for å se kampene.  Det var de første basketball kampene dette året, var kjempe gøy. St.Pats vant 2 av 3 kamper, det var ikke de samme lagene. Vi så ikke den siste, det var senior laget #1. 

Å idag har jeg vært på kick boxing, begynte kl 10.. Var ganske trøtt i begynnelsen ,men med den treneren jeg har våkner vi opp fort! Og nå driver jeg på med Ethic porsjektet mitt, eller mitt og Valeries! Det er om Ethical consumerism, vi måtte velge et produkt å et brand navn! Vi valgte Skruf, snus! Så nå må jeg jobbe hele lørdags kvelden, how fuuuuuuun! 
Me jessica and Rileeey


og til slutt mitt favoritt bilde av Dereck ! ;)

HOMEWORK TO DO SO BYE

1 kommentar:

  1. Ser ud så du he det supert! Kos deg masse vidare.
    Miss you alot!

    SvarSlett