søndag 7. november 2010

Viva Norway!

Hey folkens!
I dag har jeg vært med en av kompisene mine, Steven! Vi satt å glodde på amerikansk fotball hele dagen, kjempe gøy! I morgen skal jeg ha framføring om The Scale of Value = Scary! Stå foran hele engelsk klassen min å snakke om noe jeg egentlig ikke ha peiling på! Men det gikk bra i pop, der vi måtte ha om oss selv. Jeg fikk 97 prosent av 100! Så satser på at denne går bra også.. Og nå har jeg akkurat blitt ferdig med kortet til en kompis på skolen, jeg tegner som en unge på 6 år. Er et kort med det norske flaget inni, ganske heldig! Han heter Kevin som dere kan se..
REBECCA IS AWESOME. duh 
Viva Norway!!! 

Jeg er så snill, setter av 20 minutter til å tegne å sette på klister for å gi det til noen!
wooow

Men skal opp kl.05.40 så goodbye! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar