søndag 28. november 2010

Na Na Na [Na Na Na Na Na Na Na Na Na]

Nå er det slutten på en lang helg, jeg har hatt 5 dager fri. Vet ikke helt hvorfor, men kjekt med litt fri. Sorry for at jeg ikke tar meg mer tid til å blogge, men når jeg er her nede føles det bare viktigere å gjøre noe annet! Denne Helgen har jeg gjort enn del, alle vennene mine reise vekk ( Shannon, Steven, Fiona, Stacey osv). Noen reiste til Florida og noen til New York, mens jeg hadde skikkelig kvalitets tid med familien min. Jeg fikk øve meg mer på skøyter med Koralie (tant-ungen til Kathleen), ryddet romme mitt så nå er alt i skuffene i farge rekkefølge og jeg fikk manikyr. Å i morgen skal jeg ha examen i kick boxing, for å se om jeg kan gå opp til level 2. Noe som jeg er ganske sikker på at jeg er!

My Chemical Romance har kommet ut med en ny cd, awesome greier... Ganske annerledes, men bra med en forandring! 
Na Na Na [Na Na Na Na Na Na Na Na Na] er en av de kulest sangene!


adiioos !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar