torsdag 9. desember 2010

8 days left

Vi har bare 8 dager igjen av skolen, pluss helgene.. Er kjempe rart å tenke på at jeg har vært her så lenge allerede, jeg blir nesten trist av å tenke på det! Betyr bare at det er ca 6 måneder til jeg skal hjem til Norge...
Men bare et år igjen i Norge så er det tilbake, må bare tenke på det positive!
I dag var jeg, Derek, Kevin, Steven + en til( vanskelig navn) å gikk på skøyter å spiste på subway! Subway ftw! 
Alle uten om meg og Steven spiller hockey så alle var kjempe gode på skøyter, nesten alle her i Canada spiller hockey, siden det er den mest populære sporten her nede. Kevin sa Steven var dårlig på skøyter, og jeg synes han var god.. Så jeg var extra dårlig i forhold til alle andre, FAIL! MEN jeg datt ikke en gang, så er ganske stolt av meg selv!


Haha, alle på basketball teamet til Steven har farget håre blond! Så nå skal Steven gjøre det samme, hva gjør man ikke for team spirit! De er kjempe morsomme når de spiller, alle er blonde! Kommer til å le når jeg ser han med blond hår, kommer ikke til å se så vakkert ut nei! 
I morgen har vi matte prøve, hurra! 
Så må lage memory aide..
Bye ! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar