fredag 31. desember 2010

JUL

HOLA 

Nå er det jammen meg 31 desember, tiden fyr forbi! Det har virkelig vært et av de beste årene jeg har opplevd så langt! Denne julen har vært fantastisk, vi feiret den 24, 25 og 26! Den 24 feiret vi her hjemme med familien til Kathleen (Søsteren hennes Veranik og familien hennes, og moren til Kathleen) Den 25 feiret jeg med Steven og hans familie, og den 26 feiret vi alle sammen hos Veranik! Det har vært en jul med kjempe masse nye folk å masse god mat, men det jeg savner mest var pinnekjøtt (og selvfølgelig familien min)! 
Jeg fikk kjempe masse fint også, ikke så mange gaver nå som jeg er nesten voksen.. men veldig fine gaver! 
Et kjempe fint smykke, øredobber, klokke, Iphone(hell yAAAh), penger og små ting! 

Nå skal vi feire nyttår sammen me hele familien til kathleen og Ian + noen venner! 
Btw:
Gratulerer så masse med dagen pappa!! <3 Savner deg kjempe masse!!! 
Her kommer noen bilder av julen 2010!
Open gifts ! Kathleen, Koralie, Ben, and granmamma Louise!  
Me and beeeeen! 
Xmas dinner ! 
Koralie have a cellphone, very proud!

Me and Charls!


Me at Stevens cottage, Trying to shoot some duks! 
Steven and the peeing dog! 
At the lunch ,Stevens søskenbarn  
En av brødrene til Steven, og konen hans! 

Pretty 
We went to a hockey game, selvfølgelig måtte jeg ta et bilde med maskoten!  

Mine awesome host parents!  

Heloise og jeg bygde et tårn for Ben! Ble ganske bra tilslutt!

Vi gikk også å spilte bowling, som dere ser er Ben kjempe flink!  
Og her har vi Norge mot Canada i Hockey, Canada vant 10- 1 !
Viva Canada! 

Godt nytt år alle sammen! Håper alt står bra til i Norge!! 
- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar