søndag 12. desember 2010

Basketball kamp

St. Patricks basketball Team 2 spelte i går, å jeg var å så på. De spilte bare mot lag som var i en høyere league enn dem. De var de eneste B laget, men de vant nesten 1 av kampene og spilte kjempe bra mot et annet lag. Var  utrolig kult å se på, fordi alle hadde blondt hår og grønne drakter! Det var utrolig uvant å se Steven med blondt hår, håper virkelig han ikke skal forsette å ha det sånn! Heldigvis så er det ganske blondt å ikke orange!
Team Blond 
Gabriel og Kevin 

Etter kampen gikk jeg til Stevens house, og der spiste jeg middag med familien hans! De er kjempe greie.. Etter det kjørte Steven meg hjem, det var skummelt det! Det snør å du kan ikke se alt når du kjører!
Larry og Steven!
Å i dag har jeg vært med barnehagen til Kathleen og lekt i et slags leke land, jeg er syk så jeg orket ikke å gjøre noe! Feber osv, full av fun!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar