lørdag 12. mars 2011

Last days of March break...

Nå har vi bare 1 dag igjen av ferien.. tiden går så super fort. Jeg har gjort enn del i ferien så det har vært en fin ferie. Jeg har hengt med vennene mine, Steven og familien! Å i dag så kjøpte jeg prom kjolen min, jeg er så super duper glad. Den kostet 500$, tilsvarer ca 2500 norske kroner... Men definitivt vært det, selv om jeg ikke kommer til å bruke den så ofte etter prom. Jeg vill ikke legge ut noen bilder siden, for da kan hele skolen gå inn å se den.. Men den er bright blue og har diamanter/steiner på hver sin side av brystene.  Jeg var/ er så sykt glad, den er perfekt. Enkel, men veldig fin!

I går så var jeg med en del venner, det var ganske random. Ei av venninne mine  sende ut en melding 11 på kvelden dagen før og spurte om vi ville gå å spise å ha et lite mini party etter på. Å hun sendte det til mange folk, så det ble en random gang. Meste parten av folkene var folk jeg kjenner, men ikke snakker så mye med. Så det var utrolig kjekt å bli bedre kjent med dem.
Vi var på en restaurant der vi kunne spise så mye vi ville for 20 dollar, å det var sykt mye mat! Fra over alt i verden..
This is Alicias brother, han er min sec one kjæreste! 
Han er 13 ;)  ;) ;) ;) ;)
Tar meg alltid så bra ut på bilder..
Facefat <3
Kitty verden søteste person, hun har så utrolig kul latter.
Når hun ler så ler jeg, å så ler hun fordi jeg ler.... and like that it goes on and on!
Og i morgen så skal vi i dåpen til Jacob, ungen til søsteren til Kathleen. Det blir kjekt, så må jeg gjøre lekser etter det.. for jeg har utsatt det helt til nå- ups.....

Legge tid for jeg må tidlig opp.......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar