mandag 7. mars 2011

Snow storm....again!

Det har jammen meg vært snøstorm i dag, det er surt når alle veiene er stengte fordi veiene er usikre. Det var ca 60 biler som kjørte utfor, fordi det er så vanskelig å se med all vinden og snøen. Jeg skulle egentlig se Steven, men jeg var stuck hjemme med familie! En lang dag, men var koselig å henge med familien.. 

Ellers så tror jeg har funnet my prom dress,men jeg den koster 2500 norske kroner... Så det er litt mye penger, så jeg skal see litt mer om jeg kan finne en litt billigere! Men den er veldig enkel å fin...

Her er noen bilder fra helga, når jeg og emilie var rente!!
Vi var der i 4 timer, men det var så bløtt og vi var så slitne at vi gikk rett hjem og la oss etter det. 




FAIL someone riped their pants! 

I need sleep, bye 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar