onsdag 16. mars 2011

SJOKOLADE

Heizann, tok et kjempe fint bilde på skilen i dag.. å jeg bare måtte vise dere det! 
retten å sletten bare herlig bilde!
Det har ikke skjedd så mye siden sist.. bare det at jeg har fått en 10kg pakke fra norge! Det er i disse tider jeg virkelig setter pris på Norge og mine awesome foreldre ! 
7 måneder uten norskt snop har vært hardt, Tusen hjertelig takk Mamma og Pappa ! <3 


NAM NAM NAM, takk gud for at jeg har kick boxing eller så måtte jeg nok trille rundt i prom kjolen min i juni.. 
I morgen så skal vi få grad ringene våres, jeg er så spendt! Vi skal ha 1 time med matte så er det ring seremoni.. rart men kjekt å slippe hele dagen for å motta en ring, det er første året de gjør det! Men jeg klager ikke over en mindre dag med fag! 
Og fredag har vi aktivitets dag, jeg skal gå å slide på den samme plassen jeg gikk med Emilie! Gleder meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar