søndag 1. mai 2011

Leadership klassen min organiserte en danse, Blackout danse. Det var en kjempe suksess det var mer folk der enn den første dansen. Kanskje kult,  dette er bilde av Vincent.. Han er lillebroren til en an venninnene mine, og daten min! Han er 12 år ! 
Jeg og David kjøpe kjempe kule t-shorter, R and D.. Alyson skulle kjøpe A, slik at det ble R.A.D, men hun hadde ikke med seg penger! Still pretty cool 
Really hard working! 

Me and my Datee
 Kathleen and Ian tok meg til en Indian reserve, jeg trodde alle indianere var tanned med svart hår.. Men neida de fleste var ganske så hvite! De er ganske heldige fordi de må ikke betale skatt, ingen indianere i Canada eller Quebec er nødt til å betale skatt. Kanskje heldige.. skjønner ikke helt hvorfor kanskje fordi de har bod her lenger enn noen andre. Hvem vet hvem vet!





Indian museum!
Ganske fascinerende  


Det begynner endelig å bli sommer, så etter turen våres spilte jeg litt amerikansk fotball med Ben og Charles! Også solte vi oss! 

Det er forsatt litt kaldt, men varmen begynner å komme å all snøen er nesten borte!
 Nå skal jeg ut å sole meg!
Bye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar