tirsdag 17. mai 2011

May 17th

Det har jammen skjedd mye siden sist jeg blogget! Jeg tar meg bare ikke tid til å blogge.. er så mye som skjer den siste måneden jeg er her. Vi har begynt med prøve eksamner i engelsk.. ganske interessant, vi skriver om civility. Først måtte vi skrive en slags essay og nå skriver vi en artikkel.. Jeg skriver en opinion coloum, hvor jeg snakker om hvor late foreldre har blitt! Det går litt ut på om det er den nye culturen som har forandret foreldrene til yngre generasjoner eller om de bare retten å sletten har blitt late! Masse masse masse å skrive om!
Begynner med den virkelig eksamenen den 25 og den varer til 27.. 3 timer hver dag! Gir oss hvert fall litt mer tid å tenke..

Jeg har også vært i Montreal ei helg for å se Charles spille football, 8 timer! Ganske lang helg.. men jeg solet meg og jeg fikk møte CFL players så jeg var ganske fornøyd! Vi besøkte faktisk stadiume hvor de hadde de olympiske leker en gang i tiden, var utrolig kult! De hadde liksom alle årstider inne der, vi besøkte ikke alt! Var bare innom en kvikk tur..







+ Jeg er offisielt voksen.. ble 18 år på søndag! Steven tok meg ut på en av de fineste restaurantene her i Quebec, hvor restauranten spinner sakte rundt slik at vi får se hele Quebec på 1 time.. helt utrolig!


FAIL 

Je t'aiiime!

Vi gikk helt ned tol ferjen, og det var så syykt kalt! :( 
MEN det var en utrolig kjekk kveld, uforglemmelig! 

Host tanten min vant i lottery så hun fikk sjangsen til å snurre et lykke hjul på tv, så de kom hjem i hangen hennes og vi fikk komme å se på! Hun vant  $ 25 000.. Og det er 1 ut av 70 00 for har sjangsen til å komme på tv!



see yah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar