lørdag 7. mai 2011

Montreal

Denne helgen har vi tatt turen til Montreal, fordi Charles(host broren min) har football camp. Vi vaaknet kl 5.30.. det er grit aa vaakne til den tiden naar jeg skal til skolen men naar det er helg er det litt kjipt kjenner jeg! Vi har vaart aa sett paa et stadium hvor de hadde hatt OL i 1976, ganske inponerende.. Eller satt vi i fire timer for aa see paa Charles spille football eller amerikansk football. Trenene til alle paa campen var CFL spillere fra Montreal teamet, ganske mange muskuloose kjekke men! Ellers saa satt vi aa solte oss, herligt med litt varmt weather!

Na har vi akkurat vart aa svomt, og i morgen klokken 07.00 skal jeg opp for aa bruke treningssentere paa hotelet med Charles! Charles er nodt til aa komme seg i form fordi han er nodt til aa springe 4km med skolen, saa jeg hjelper han med aa komme i form saa vi trener sammen. Veldig kjekt aa trene sammen med han!

Naa skal vi bare slappe av resten av kvelden!
Hadebraa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar