tirsdag 1. februar 2011

1 Februar 2011

Jeg har egentlig ikke så mye å blogge om idag, det skjer forsovet svært lite. Så hvis dere (super mange lesere) har noen forslag, så bare legg igjen en kommentar.

Jeg har begynt å tenke på hvordan prom kjolen min skal se ut. Det er tidlig, men nesten alle jentene har kjøpt den allerede. De vill ha den med en gang, men jeg er redd for at hvis jeg kjøper den nå.. passer den kanskje ikke når jeg skal bruke den. Ikke det jeg spiser så super mye eller noe, men du vett aldri. Her er noen bilder som ligner på det jeg har lyst på, ikke de samme fargene kanskje men formen.


(femelle.no) 


Elie Saab kolleksjon


Jeg er ikke sikker på om jeg vil ha kort eller lang, men tror jeg skal gå for lang.. Hvis jeg finner en som passer meg! Tror det kommer til å bli vanskelig å finne en, fordi jeg har et bilde allerede av hvordan jeg vil ha den. Det er så utrolig mange vakre kjoler der ute, kommer til å bli vanskelig. Hender kanskje at jeg ber noen lage den for meg, jeg designer den og de lager den. Det er siste mulighet, hvis jeg bare finner.. rare kjoler. 
Mange av jentene på skolen har flashy kjoler eller prinsesse kjoler.. Det er ikke noe jeg kommer til å prøve på, jeg er mer fan av litt enkle men forsatt elegante og kanskje litt røffe. 

(mesteparten bildene har jeg funnet på google, btw..)

- Rebecca   


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar