torsdag 17. februar 2011

hej, 
I dag var jeg med Myriam og Alicia til ei tatto person, og han tatoverte Myriam. Så nå har hun to tatoveringer,
"Childhood dreams are meant to come true"
Det har vært en tatovering hun har hatt lyst på lenge, hun har også en bak øret; en drage faktisk. 
Jeg hold henne i hånden å hun hold meg hardt, når det gikk over bene hennes fikk hun mange rare ansikts uttrykk. Var utrolig morsom, så sa hun hele veien "Mother fucker". Hun er vertfall veldig fornøyd nå! 
Det er på låret hennes btw, eller hofta ... 
Siden det var Valentines dag, så kunne vi kjøpe sjokolade, med en liten note, for bare 1 dollar! Så jeg kjøpte 10 til Steven å skreiv masse tull på dem, men jeg forventet ikke å få 10 tilbake :O 
Jeg fikk 10 av Steven (nr våres) og 1 fra Alicia's bror, som er 12 år! Han er min 1 klassing cruch! 

Steven skrev : 
#1- You're so important! From Happy person 
#2- Beautiful person! From someone
#3- Your the best GF ever! From someone who wants to push you ( det er en inside joke) 
#4- I love you a little, From Important person 
#5- More than you love me! From ME 
#6- I hope you love my gifts. From Someone
#7- Are you happy? I AM :) 
#8- I love you beautiful! From Anonymous 
#9- OMG! Ha ! ha! ME beat U! "" ( So not true )
#10- OMG! I love you so much!  From Steven Blais !
Han er verdens søteste!!!! :D
Å Vincents var :
Guess who! Rawr ! 
 Quebec People are awesome !

HEj då! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar