tirsdag 15. februar 2011

Time is running out!

Har vært svært opptatt og lat i det siste, jeg har hatt en helg med alle ef studentene i Quebec og Montreal! Ganske mange, ca 36 eller mer.. Vi har vært på karnevalet i Quebec og blitt kjent med hverandre, det var ei kjempe koselig helg.


Dette er nesten alle studentene, vanskelig å ta et bilde der alle følger med!
Dette var fredag, før vi gikk å spise sammen
Før det gikk jeg og mange av studentene å spilte hockey,

Dette er Nora, hun er den andre jenta fra Norge!
Hun er så sykt morsom, vi lærte mange av studentene å si:
" Jeg vil gjerne ha en melkesjokolade" 


Dette er Nina (danske) og Nathan (fra Hongkong) 
Hockey er ikke min sterke side, for å si det pent! 



Her er noen av studentene jeg ikke fikk snakket så mye med, er vanskelig å snakke med alle like mye når det er ca 40 stk! 
Men koselige var de, mesteparten fra Tyskland!
Matteo, Meg og Moritz!

Det er de nordiske jentene, ikke så bra bilde men men! 
Meg og Moritz på karevalet, vi spiste maple sirup! Det er så sykt godt, du tar åsså heller maple sirup på ren snø, og venter til den er seig så ruller du den på en pinne å spiser det!
Det er bare himmelsk! 

Gjengen! 

Jeg og Moritz hadde en konkurranse om  hvem som kunne ta flest bilder med fremmede, var morsomt! Vi hadde omtrent likt. Jeg tok med flest gutter og han med flest jenter. Lettere å spør om å ta bilde med noen fra det motsatte kjønn uten å virke dom! 
Moritz ville ikke ha Matteo med i bilde! hah

Happy Valentine Day! 
Jeg fikk ikke tilbrakt den med Steven, fordi vi hadde snøstorm! Det var helt crazy, det var masse snø og vi måtte tilbringe dagen inne. Jeg var hos Veranik, søsterne til Kathleen, så jeg tilbrakte dagen sammen med Koralie og Jacob. Ungene hennes! 

Håper alle dere hjemme hadde enn kjempe fin Valentines Day ! 
- Rebecca 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar