fredag 25. februar 2011

- 25 Februar 2011 -

For noen uker siden skrev jeg et brev i et av fagene mine(contemp) til the editor, og i går fikk jeg et post kort der det sto: "Thank you for taking the time to share you thoughts with CBC TV. We recived your letter in CBC National Audience Relations. Your comments are included in our weekly report." Med det første var jeg litt sånn WHAAAT?
Men jeg fortalte læreren min om korte og hun sa" OMG THATS SOOO COOOL, YOU GOT YOUR LETTER PUBLISHED!!!" Jeg bare wooow, jeg skrev bare dritt i det brevet! Men det kommer vertfall til å gå bedre i det faget, med tanke på at hun er den vanskeligste læreren jeg har. Selv om hun er streng er hun en veldig god lærer, men er enn av de vanskeligste fagene. 
Ganske fornøyd med den der ja! 

Ellers så har jeg vært på prom dress shopping med Steven og moren hans, prøvde ca 30 kjoler..men "drømme" kjolen var ingen av dem, så håper jeg finner den før den 28 juni! Føles sykt rart å lete etter en kjole så tidlig, men halvparten av alle jentene har kjøpe kjolen allerede. Å du kan ikke ha den samme kjolen som en annen jente fra den samme skolen, fordi de skriver opp hvem som kjøper hva fra St. Pats eller andre skoler. Noe som er en bra ting, hadde vært en nedtur, å brukt ca 500$ på en kjole å ei anner jente hadde den samme. 

THIS IS MORITZ, Jeg liker å kalle han Morriiis (apekatten i Madagaskar) 
Søndag last week, så gikk jeg med Moritz for å se en internasjonal hockey tournament. Det er barn/unger som spilte. Vi så Sveits mot Usa og noen stater i fra USA mot hverandre, var kjempe morsomt. Å etter på så skulle vi gå til bussen, men vi gikk oss vill. Han leita etter den rett utgangen, men fant den ikke så vi gikk rundt hele bygningen (som er GANSKE så stor) mens det var iskaldt ute... 
Viste seg at vi gikk rundt bygning for ingenting, vi kunne bare tatt den andre veien å vi hadde vært der med en gang.. Unnskyldningen hans var: Jeg tenkte vi trengte en liten tur! 

Jeg har også vært med Myriam og Jonathan (Bieber) å spilt Hockey, noe som var kjekt! Men jeg og Myriam suger virkelig når det kommer til hockey.. trenger nok å øve litt mer! 
Ma buss buddies! 

Nå skal dere få se noen bilder av andre folk+ meg fra skolen!
Dette er meg og David, Slovak, med Davids utrolig stygge lue!
Jeg ser virkelig ut som en immigrant... 
Anthony, han har verdens morsomste latter, serriøst! 
Den er faen så rå, skal filme han å poste det på bloggen! 

Me and my best budd Gab, in math..

Matte er like kjedelig her som i Norge! 


18 år snart..

NEVER SAY NEVER



Denne videoen må dere bare se, den er så  kjempe morsom!


These are my two fav colours... black and yellow black and yellow black and yellow !
fucking funny!!

bye !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar