lørdag 21. august 2010

Canada!!!

Naa endelig er jeg her! flyturen var utrolig lang, men var absolutt vert det! Har ikke de tre siste bokstavene her saa blir litt rart.. Men paa flyet til Montreal satt jeg omringet av funky folk, han paa siden av meg luktet helt serrioost besj og fisk. Foran meg satt det ei som skulle ha sete kjempe langt nede, paa siden a meg satt det et par... litt funkey business de drev paa med ja... EWW.. Saa paa flyet til Quebec ble jeg kjent med en hel familie og en mann. De er saa sykt vennlige her, ikke vant med det nei! Han ikke min egen data som jeg sa soo no pictures yet! Men i dag har jeg og familien min vaart og sett Quebec city! Det er fantastisk, det er saa fint her!! Aa familien min er bare noen fantastiske mennesker! men naa skal jeg opp saa vi snakkes senere, da legger jeg inn bilder ogsaa!

So long suuuuckersssssssss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar