lørdag 28. august 2010

Long timeee

Nå har vi akkurat hatt barbecue med masse folk, unger og voksne! veldig koselig! Ble kjent med masse nye folk, og jeg ble bed med på et party den 10! Gleder meg, fordi Ian fortalte meg at han har alltid STORE partyer! Men ofc no alkohol! Ellers siden sist har jeg besøkt skolen min, middags besøk, shoppa en del og i dag jogget jeg faktisk med Charles! 
her har vi ben og Charles som sitter å ser på tv hos folkene vi spiste hos! 
Og dette er Eliot, ungen til de vi spiste hos! Kjempe greie folk
å her komme gårdagens fangs;
Ei veske, loove it! 
Och Tre bukser!
Og på barbecuen så kom alle med et brett hver, det var kjempe gøy! Det var en av dem som kom med ei kake, det var sjokolade kake! Den var pynta veldig fint.
Som en larve med gelebønner osv på.
Her kommer noen bilder av ungene og folkene som var på BBQ ;)
masse søte unger!
masse gravide folk itillegg!
hoppeslott hadde de og leide eller kjøpt te anledningen!
Ben som storkose seg med en anner unge så jeg ikke husker navnet på!
og Samuel, den søteste unger av alle de som var her! Er sikkert bare et år eller noe, å kjemp gullete!
kanskje ikke verdens beste bilde, men han er super søt! 
Nå er det ut igjen til det som er igjen av folkene! 


1 kommentar:

  1. Ser virkelig ud som du kose deg i Canada :-)
    suns det e kjekt å se på kå du jør!
    kosa det kjempe mye vidare :-D
    miss you alot <3

    SvarSlett