tirsdag 10. august 2010

Sushi + Camilla

Hæærlig bilde av Camilla
Hey, i dag sprang jeg to ganger opp til postkassen... men gjett hva?!?! Ingen visum, surprise!!!!!! Så jeg heiv meg i dusjen og tok kontakt med Camilla, for vi hadde Sushi date. Vi satt på toge og sladra litt om litt av hvert, er liksom et år til vi får sladre sammen igjen! Så gikk vi av toget og bare hehe hvor var sushi plassen henn? Vi gikk å leita litt å med MINE skils å fant vi fram... Men jeg lurte Camilla til å spør om de selgte sushi!
Camilla sin første gang, å min andre.. Kjempe godt! å du trenger ikke mye for å bli mett ! Vi hadde 4 biter hver og 2 våruller, så gikk vi stappmette!
Jummeeh 

Haha, Camilla sitt første forsøk gikk i oppløsninger å hun måtte trå til med gaffelen! 


(Y) 
 Tenke dere ville ha noen bilder av Christian når vi plagde han her en dag! 

Han er virkelig søt! 
Skikkelig fest løve ;) 

See yah suckers !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar