mandag 23. august 2010

Dag 3

woow... jeg vett ikke hvor jeg skal begynne! Alt her nede er bare fantastisk!!! Familien, byen, folkene, shoppingsentrene alt er bare wow!! I dag var vi på et shoppingsenter det det var tivoli innendørs + en isbane. Å på shoppingsentere er det 237 butikker!!




 Jeg greide å bruke en del penger ja, men alt er mye billigere her enn i Norge! Jeg kjøpte bursdags pakke til Sindre siden han har bursdag 25 august, tenkte jeg måtte sende han en liten ting! Så kjøpte jeg 5 t-shorter, 1 shorte, 1 genser, 2 par sko, ringer, ledninger til datan og noe sminke!

New running shoooooes <3

pudderfarget sko
shorta

minus 1 hvit t-shorte 

genseren osv !
 Etter shoppingen lagte vi middag på grillen og spilte amerikansk fotball.. Noe som jeg begynner å få teken på, og akkurat nå sitter jeg i et hånkle fordi vi har vært ute i boble bad! Elsker det her! Skal prøve å blogge så ofte jeg kan..
I går når vi var i Quebec city, vi var inne på en Crocs butikk!! Var litt morsomt, crocs i alle varianter: tøfler, baby sko, høyhelte, badesko.. ALT!! Det er mange som bruker det her nede, men jeg synes de er uglye! Det var noen få andre sko, men en to etasjes butikk fylt med crocs.. noo thank you ! :)


Men nå er det loppekassen, skal skype med mamma og de i 9 tiden i morgen så bye ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar