onsdag 25. august 2010

Expo Quebec

Litt av en dag i dag.. først var vi å skaffa meg et nytt mobil simkort og så lagde vi lunch! Så fikk jeg endelig møte nabo jentene, hun tyske og hun som har alltid bodd der og venninnen hennes igjen! Veldig greie folk, de to som har alltid bodd her var helt hekta på Justin bieber! Hun tyske bare esj.. Justin! Jeg tenkte  med en gang på Gunhild.. Fordi hun liker Justin så godt!

Ellers så har vi vært på Expo Quebec fra klokken var 5 til klokken var 9-halv 10.. Ganske sliten jaa! Det var et stort tivoli med dyr osv. Giga store hester, sauer med bleie lignende greier på hode, geiter og ikke minst Bambi! Det var en plass der de hadde lagt store skulpturer av sand, kjempe kult!
Her er noen bilder av dagen:

Saueklipping
Her er noen av sauene med bleie lignende greier på hode!
En gigamega svær hest, 10 ganger så stor så meg
En pjusken lama!
Å meg som mater alle dyrene, greit med de små geitene, men de store kan holde seg unna!
Her kommer noen av sandslottene, var kjempe fine!!!!

Tror det skal forestille Tornerose!
Alice in Wonderland
kjempe suksess med bilder av meg!
Her er et av rødhette og ulven
Et pent bilde av oss begge
Pariserhjulet?
Kjempe stort og fint..men regnet så fikk ikke ta det :(
Så tok jeg en skikkelig fake tatto! 
Kjempe gøy ! 
Er på skulderbladet..
I morgen skal vi gå å besøke skolen, slik jeg får valgt fag å sett skolen! 
Gonatt! ;) 


1 kommentar: