torsdag 19. august 2010

Oslo

Hola, nå er jeg i Oslo! Sitter her med Onkel å Josefine, har spist mat og is! Er stapp mett.. Nå skal dere få høre om min dag; jeg våkna klokka seks,sa hade til Mamma, pakte utav kofferten min fordi den veide for mye :( så satt jeg på toge å bare stirret inn i datan min.. i ca 8 tima lisom! Nå skal jeg snart legge meg fordi jeg skal opp i 2-3 tiden i natt! I morgen/natt reiser jeg! Hurraaa! Skal bare sitte 6 timer på flyplassen i Paris, har kjempe lyst å gå ut å leve live der noen timer!  Får se hva jeg gjør, menne nå er det bedtime!
snakkes i Canada eller flyplassen i Paris folkeeeeeeeeeeeeeens :*

1 kommentar:

  1. Kos deg megamasse Rebecca!! håbe du får en fine tur ner, å at du får en fine familie, å en fine skule å mange kjekke venna :D
    kjempe gla i deg <3
    Hilsen Camillaa

    SvarSlett