søndag 27. juni 2010

Borte bra, men hjemme best!

Nå har jeg endelig kommet hjem til Aurland, er så utrolig fint her når det er sommer! I dag ble vi våknet av Emilie og Ariel som kom tuslende inn for å vekke oss, klokken 10. Så lekte vi med dem en stund før de skulle til besteforeldrene sine på Berkvam. Så jeg ble med Nils, Linn og Veronika på stranda. Prøvde å bade litt, men sogne- fjorden var ganske kald. De har laget en lagune her, det er  mye finere her enn det er i Egersund.

Her har vi Nils på "mopeden" sin, en skikkelig rååner!

Her har vi Veronika ,og Linn som ligger i vogna!

Avhengig av bamsen sin

Her er lagunen, deler av den vertfal!

Nils som bader, haha. Han er så morsom, snakker litt kristiansansk og litt Aurlening..
Etter badingen laget jeg middag, ganske stol med resultatet! 
Her er hele genrasjonen, alt fra oldebarn til bestemor! Litt av en samling, ganske koselig at alle bor så nærme.
¨
Veldig bra bilde av Emilie, satt på fanget mitt så var det beste jeg fikk;) 
Så reiste familien til Flåm, der kjøpte jeg 2 smykker og ei truse. 2 av dem er pakker, smykke jeg kjøpte var en blå stein, formet som et hjerte og den steinen brukte vikingene som lykkestein. Stilige greier! 
Jeg kjøpte og noen greier til familien min i Canada, en bok om Norge på fransk, og en ostehøvel! 
Meg og jordkloden! 
På en av suvenir-butikk prøvde jeg og Thea forskjellige ting, 

Wannebe viking
Jeg fikk skjoldet og Thea fikk øksa! 

Lekre greier, ekte pels.. fikk litt fnatt når jeg så at det var en revepels med hode på! Hvem gåår med sånn? bare utrolig creepy folk! 
Så tok hele familien en is før vi dro hjem igjen. 
I morgen skal vi til Sogndal, slik at jeg får kjøpt bunads greiene. Gleeeder meg! 
- Rebecca 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar