fredag 4. juni 2010

Rulleskøyter og show i skauen!

Jeg våkna, så på klokka tenkte SHIIIIT klokka er 10 på halv 9. Heiv meg ut av senga og sprang rundt så en galning for å få alle skoletingen klare. Ropte ned til mamma og pappa, for å sitte på med dem. Men skjønte ikke hvorfor de forsatt var hjemme. Så når jeg hadde pakket alle sakene mine i en fei, spør mamma: Hvorfor skal du på skolen så tidlig,? Jeg ser på klokka å ser at den bare er 10 over 7. Typisk! Har alltid en shitty start på fredagen.

I gymmen i dag hadde vi rulleskøyter og kanopadling. Jeg valgte rulleskøyter, det var dritt kjekt. Var bare det at jeg og Thea var de som hang bak. Ikke de raskeste nei, har ikke gått på det siden jeg gikk i 3 klasse eller no. Kjente det var tungt i lengden men håper vi skal gjøre det igjen!
¨
Thea og Tonje klare til rulleskøyte gåing!

Ingen kommentar..

Ja, jeg går som en snegle.. bakerst i gjengen, det som er kult.

Her var vårt første stopp, slettebø. 


Sexy som få!

Og i naturfagen var vi oppe i myra for å hente den melken vi hadde lagt der i vår. Melken skulle egentlig være helt fin, men den var retten å sletten helt råtten. Den luktet helt grusomt, det var en i klassen som heter Lars som drakk litt av det for 2 colaer. Hahah hadde aldri i livet gjort det. for to brus, seriøst? Da hadde jeg heller skaft meg en jobb! Vi hadde masse leker osv der oppe og, var ikke på #1 smarteste gruppe men vi greide å komme på 2 plass tror jeg. Eller var det bare noe en av de tøyset med. Fulgte ikke helt med.
her har vi Elin og Herolinda som har slått camp! 

Karoline, siri  og Thea! 

En av de andre gruppene( looosers)

Her er en av lekene, hvem som er sterkest. Gunhild ligner på en kakemann der hun henger! 


Senere i dag kommer jentene og vi skal ha chatroulette med mobilene våre og spille scrabble. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar