fredag 25. juni 2010

Busy busy busy

Lite tid til blogging for tiden, selv om jeg har mye fri så går det i å være med venner osv.. I morgen eller på søndag (er ikke helt bestemt ennå) reiser vi til Aurland/Bergen, gleder meg til å se bestemor og de igjen. Jeg var faktisk på hyttetur på St.hans, veldig koselig tur med jentene. Gunhild er altså eieren av hytta, den var plassert på  en liten øy i hestness. Ikke så langt fra byen, men langt nok ;)
Var sannsynlig en av de siste gangene hele gjengen var samlet, før alle reiser sine separerte veier. Vi grillet, og badet. Kjempe kooooooos!
I dag har jeg ryddet nesten hele huset, vaskekone *1000, utrolig kjedelig! Elles så har jeg begynt å se en serie som heter Privileged, den er kjempe gøy! Har blitt hekta, etter at Camilla viste den til meg :)

Her er noen bilder av turen( som jeg stjal fra thea )

Birgitta og Gunhild som bader i sjøøøøen! :O

Anna , alltid godt humør!

her har i deler av gjengen! 

- see yah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar