onsdag 16. juni 2010

SOooorry for lite blogging, har vært å levd livet mitt :)

Heihei, lenge siden sist! Jeg har retten å sletten vær opptatt med å leve livet mitt og derfor har det vær svært lite data involvert. Det som har skjedd siden sist er; var i bursdag til Thea, var ute med Camilla, Thea søsteren min kom hjem og jeg fikk vite at jeg ikke kom opp i muntlig eksamen. Så jeg slapp både skriftlig eksamen og muntlig eksamen.

Mobilen min har klikka så jeg får ikke lagt inn bilder,, sorry! Eller så skal jeg på ferie i neste uke, jeg skal til besteforeldrene mine som bor i Aurland. Skal kjøpe bunads greier så mamma får kommet i gang med å sy den. Skal faktisk ha blå sogne bunad. Håper den blir fin :)

Men nå skinner sola så at jeg får bare komme meg ut!
-Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar