lørdag 5. juni 2010

Dagen i dag

Det var utrolig deilig å sove lenge, føles ut som en evighet siden jeg har sovt ut. Klokken 10 er vel ikke akkurat seint for folk flest, men for meg er det det.. Dagen startet med en koselig melling fra Camilla, jeg ringte henne og vi planla en date. Hun kom kjørernes opp til meg og vi gikk ned til Eger "stor" senter, verdens minste senter med kanskje 1 spennenes butikk, skoringen. Jeg kjøpte meg et par sko, hvite høye Converse, awesome! Nå har jeg altså svarte, hvite og knall rosa, woohoo.
Hvis noen lurte er det størrelse 37


See hva jeg har fått


Yeah, I know.. They are awesome!

Årets første bad! 
Det var så utrolig varmt når vi gikk hjem fra byen, så vi bestemte oss for å ta en dukkert. På hjemveien tenkte jeg at jeg kunne like så godt ta med sykkelen min som har stått på tog stasjonen i 3 uker nå, he he ...
Litt lat som ikke gadd å hente den før nå kanskje, ja men saken er..Har liksom ikke hatt bruk for den før nå, eller hadde ikke bruk for den. Men ja.. Vi gikk forbi rema så vi tenkte at vi kunne grabbe en is, når vi skulle gå, tok jeg sykkelen begynte å gå, kom ikke så langt før jeg oppdager noe.. Støttegreiene var forsatt på, VISTE det var noe jeg hadde glemt. Greie å skade meg ved å ta den opp, masse blod over tærne.. deilig. 
Over til noe mer viktig;
Årets første bad ja, vi tok det i langavannet, ved flåten. Men flåten var forsatt på land, nedtur! 
Var ganske kaldt i begynnelsen kan du si, men ble vant med det. Kan ikke si at vi bada så veldig lenge, men er stolt av å si at jeg har tatt mitt første bad for året! Her kommer noen rålekkre bilder av meg og Camilla, lekkrere er det vanskelig å finne..


Strike a pose.




Her har vi Camilla i det hun "stuper" uti vannet


ganske stolt der ja 


Hun liker tanken på at hun er hai. 


Ja, jeg er diagnoser med diagnosen stygg


Svømmer veldig elegant


Her er et bilde til dem som trenger å få fotfetishen sin tilfredsstilt..
 
 Liker å tro at jeg tar meg godt ut ;)


Her prøver hun å stramme magemusklene, men er vel egentlig ikke så mye å stramme :O 
neida<3 
hahahhahahah

Etter badingen grabba vi oss noe mat som muttæærn lagte til oss åsså watcha vi filmen Superbad, ganske morsom! Etter på ble vi litt inspirert til å lage is med bringebær på, og så ble vi sittende resten av kvelden å glo på Sex and the City sesong 1. 

Og i morgen skal jeg og Camilla se Sex and the City 2 ,Jeg gleder meg kjempe massee. Først skal jeg være med Sindre, så skal jeg møte Camilla i by`n, hente billettene, spise på kinarestaurant og når klokken slår halv 8 er det..... Sex and the City 2!
Så nå vet dere/du/ dem/ vi / oss/jeg hva som skjer i morgen!

det var det for i dag/kveld

Og ja, takk til Camilla som retter skrivefeilene mine:* 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar