onsdag 2. juni 2010

I made a little rapsong ;)

yo yo, I made a little rapsong :)
neida, hehe

Nå har akkuratt min kjære, søte, pene, snille, nusselige, morsomme Camilla gått hjem. Eller hun har ikke gått men kjørt på mopeden sin. Vi tok oss en tur så gikk vi innom rema, kjøpte mango + jordbær og gikk en omvei hjem. Vi snakker alt for mye tull, det kan vær trygt å si! Elles så titta vi litt på sesong 1 av sex and the city, Carrie er ikke akkurat pen der.. men kan ikke vær 100 % vakker gjennom oppveksten. Det har jeg en erfaring med hvertfal.



Kan ikke nekte for at vi er to babes, det ville være å benekte fakta! 


Hvis noen lurte, så har jeg brannmerke på skinnet.. Jeg er litt klumsete til tider, så jeg glapp glattetanga og *tssss* der hadde jeg brannmerke på skinnet. Har sjeldent tatt meg så bra ut! 

- Rebecca

1 kommentar:

  1. Nårh, sjerp deg Rebecca !
    du he hatt en nydelige oppvekst!
    du e kjempe skjønne, å det he du alti våre <3

    SvarSlett