tirsdag 29. juni 2010

En tur til Underdal!

Her har vi bilde av Underdal! 

Nå sitter jeg på bestefar sin gamle pc, en stasjoner en. Pappa sin telenor nett dings er ødelagt så jeg får ikke lagt inn bilder eller noe, sorry! Idag var vi på tur til Underdal, ikke det at jeg aldri har vært der men er kjekt å reise tilbake å se om det er blitt forandret eller noe. Vi var først på suvinir butikkene og der kjøpte Thea ekte smør...
Bestemor og Thea

Og her har vi bestefar og bestemor på vei !

HAHA, hvem kjøper molte ørepynt? Jeg lo godt når jeg så det der altså! 
Haha, må jo nesten smake det og liksom. Du kunne også få smake tradisjonelmat fra Underdal/Norge som var ekte gjeit ost, ekte smør og en slags pølse. Så ikke så delikat ut så jeg spiste ingenting, ville ikke risikere noe! Så gikk vi til ei hollansk dame som lagde smykker, ganske spesielle kan du si. Kom ikke hjem med noe, men skal jo liksom prøve å spare :) Er ikke lette greier skal jeg si deg!
Bilde av meg med fjorden, Sognefjorden er faktisk en av verdens dypeste fjorder. Ganske kult, stolt av å si at jeg har badet i den! Haha 
Å i morgen skal jeg, mamma og Thea se Eclipse! WOHO, gleder meg litt. Vi reiser fra Aurland i 3 tia slik at vi får sakt hade til de små ungene på gården! Så blir det shopping og greier i resten av uken!

Det var egentlig det som skjedde i dag, får heldigvis internette til pappa i morgen. 
-Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar