fredag 12. mars 2010

12.03.2010

I dag har jeg vært på jentekveld hos ei venninne, vi satt på datan og lå foran tv og bare slaska! Deilig etter ei hard uke på skolen, med prøver og greier. Jeg sitter forsatt i sofaen i til venninna mi, jeg skal sove over ! Skal opp kl. 8 å gå tur så til byen.
Jeg fikk en e-post av ei jeg har jobbet for før, hun spurte om jeg ville være på forsiden av Vår magasin for Egersund Sentrumsforening. Det høres kjempe kjekt ut så jeg takket ja, blir travelt til uka! Jobb på mandag, onsdag og lørdag, 2 prøver, 2 innleveringer og et helt kapittel jeg skal lære i fransken + det her bilde greiene! Men men får prøve å ha en positiv innstilling så går nok alt bra!

Må bare si at den nye traileren til Eclipe har kommet ut, gleder meg sykt til den 30. juni !! Her er en link til traileren: http://www.youtube.com/watch?v=S2HIda5wSVU

Noe dere gleder dere til i sommer eller noe i det hele tatt?

Nå har vi tenkt å legge oss, så godt natt !

- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar