søndag 28. mars 2010

All The Small Things!

Akkurat nå sitter jeg i sofaen, forsatt med pyjamasen på. Jeg orker bare ikke å begynne å kle meg, selv om klokka er halv 3. Det er jo påske og da er det litt lov å sitte en hel dag med pyjamas!

I går kom søstera mi hjem, jeg skulle egentlig være med til Stavanger å hente henne, men jeg måtte selvfølgelig jobbe. Hun kom innom før jeg stengte så vi kunne ta følge hjem, det er litt koselig å ha henne hjemme igjen. Men hun kan være utrolig plagsom, noe som ikke er fult så kjekt.
Etter jobb satt vi oss opp i loftstua og satt på Mamma Mia.

Jeg elsker den filmen! Jeg har sikkert sett den over 20 ganger, begge kunne sangene ganske godt så vi sang med på alle sangene. Noe som jeg vett ikke høres bra ut, men er kjempe kjekt selv om vi høres ut som katter som lider eller noe. haha

Her er et bilde av Thea og meg, Tatt i Bergen.. God stund siden !

I går fikk jeg melding av min andre Thea, hun er i Florida nå. Hun er så heldig!! Varmt vær og bading.. Hun fortalte at det ene søskenbare hennes; Oda skulle prøve ut ei kølle så slo hun ned Vilde( søstra til Oda). Vilde hadde deist rett i bakken, haha høres ganske morsomt ut. Men stakkars Vilde. Off... Savner dem begge ! Gleder meg til Thea kommer hjem!
Her er et bilde av Thea og Vilde på flypassen i New York!

God påske folkens!

- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar