torsdag 18. mars 2010

Vertsfamilie !!

Hey Hey hey !
I går fikk jeg en mail om at jeg hadde fått vertsfamilie, jeg ble så glad. De så alle kjempe koselige ut, det var ei dame, mannen hennes og deres to sønner. Han ene er på 10 og han andre på 4, han på 4 er bare kjempe søt! Jeg gleder meg så masse til å reise nå, ser ut som en kjempe familie... Så skal nok bli et kjekt år!

Idag så har jeg hatt en av de travleste dagene så langt i år, først var jeg på skolen, så tok jeg taxi ned til byen, ble fikset på håret, sminket og tatt bilde av, så var det på fransk kurset. Og etter fransk kurset var det noe greier som skjedde på Lindex. Kom ikke hjem før klokken var 22, nå er jeg bare helt utslitt.

Men det var kjempe kjekt å være modell, elsker å bli dullet med. Kanskje litt spesielle klær og frisyre, men siden det var til vår-magasinet så skulle det være litt "klash" med farger og slikt.
Jeg skal legge ut et bilde når jeg har i hår-rullene og uten sminke, og et etter på når jeg er sminket og har oppsatt hår.





haha, ser rar ut.. men skal legge ut noen bilder som jeg ikke tok selv når fotografen sender dem til meg ;)
God natt!

- Rebecca


1 kommentar: