mandag 15. mars 2010

Mandag.....

I dag har jeg vært på vært på skolen i bare 4 timer, DEILIG.. Så gikk jeg til byen for å vokse brynene mine, noe som jeg trodde skulle være vondt.. men viste seg at jeg nesten ikke følte det.
Etter det så var klokken 14:00 så det var 3 timer til jeg skulle på jobb, så jeg måtte bare dra ut tiden med å shoppe og gjøre noen lekse.

Jeg kjøpte faktisk en del; dongeri shorts( Lindex), Grønn jakke(Lindex), 2 stripete t-shorter (Cubus) Undertøy(Lindex), shampo og balsam.. Ble noen kroner det ja! Det er så utrolig vanskelig å spare. Jeg prøver å spare, men fristelsen er for stor.
Jeg fant ut at jeg egentlig ikke har en så travel uke allikevel, jeg skal bare ned til byen og finne klær til den fotoshoot greia på torsdag, helt fri onsdag(operasjon- dagsverk), kun torsdagen som blir litt travel.. Skole, fotoshoot, fransk kurset og så noe jobb greier. Men men blir bare en utrolig kjekk og travel dag!

Mens jeg var på jobb, tenkte jeg at jeg kunne vise dere noen av skoene vi har.. Noen som jeg synes er tøffe !






Jeg synes de er tøffe, hva synes dere?

- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar