søndag 21. mars 2010

Lekse søndag !

Hey hey!

I dag har jeg en kjempe kjekk dag foran meg, masse masse masse lekser. Noe som alltid er like gøy å fylle søndagen sin med. Har fått beskjed av mamma at jeg må slutte å jobbe så mye og heller tenke på skolen. Men penger frister mer en skole arbeid, så jeg må bare lage en god timeplan så skal nok alt så greit !

I går møtte jeg på den gamle sjefen min (han jeg jobbet for i sommer, jeg var vaske kone), og han spurte om jeg ville jobbe tre dager i påsken. Selvfølgelig vil jeg det så jeg sa at jeg skulle sjekke med den andre jobben min, fordi jeg skal jobbe de dagen der også. Men litt senere på dagen, så det blir sikkert å stå opp kl. halv 5, sykle ned å vaske.. hjem å spise.. sykle ned til den andre jobber å hjemme i halv 9 tiden. Høres ikke akkurat ut som ferie, men må bare tenke på hvor gøy jeg kommer til å ha det i Canada med litt ekstra penger.

Jeg fikk ikke skrevet noe i går fordi jeg var på jobb og rett etter på kom jentene på besøk, vi laget tomat suppe og så "Love Acually". Kjempe koselig kveld, jeg, Thea og Gunhild halv sov gjennom filmen, mens resten av jentene synes den var kjekk.


Her er et bilde av Anna, Birgitta og meg som lager mat.

Her er et bilde av gjengen i sofaen!

Men nå får jeg komme meg tilbake til leksene!


- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar