onsdag 10. mars 2010

Blogging på gang!

Hey!

Jeg har bestemt meg for å begynne å blogge, skulle egentlig ikke begynne før etter sommeren. Grunnen er at jeg skal til Canada som utveksling student, men jeg tenkte at det var like så greit at jeg ble vant med å blogge!

Jeg kan begynne å fortelle litt om meg selv:
Jeg er ei 16 år gammel jente, blir 17 den 15 mai. Jeg går på skole i Egersund, linja er almen.
På fritiden så jobber jeg( sko butikken; Euro sko), trener, er med venner og prøver å gjøre noe skole arbeid.

Hva som skjedde i dag:
I dag så var jeg først på skolen, en ganske normal onsdag. Så ble jeg med ei venninne av meg hjem, hvor vi satt på dataen og så på Tv samtidig(late etter en lang skoledag). Når klokken ble litt over halv fem, kom jeg på at jeg skulle på et slags møte med en fransk lærer. Så jeg måtte hive på meg klærne og springe ned bakken så fort som mulig.

Hvis du lurer på hvorfor jeg skal ha et møte med en fransk lærer så er det pga jeg skal til Canada og jeg kommer i en Fransk familie. Derfor trenger jeg å lære litt fransk, jeg kan bare et eller to ord på fransk(har tysk på skolen).
Møte gikk ganske greit å vi ble enige om at vi skulle møtes 1 gang i uken, noe som er ganske greit trenger bare nok motivasjon til å gjøre det som trengs.
Han kom opp med et forslag til noe jeg kunne gjøre etter at han hadde lært meg en del, det var at til sommeren så var det tilbud om å reise til en liten by i Frankrike å være der i 4 uker å lære fransk. Noe som jeg synes høres kjempe kjekt ut, så mamma og pappa sa at de skulle tenke på det.

De var også med i møtet, de tenkte at de kunne friske opp fransken sin siden vi allerede hadde en lærer som var villig til å lære meg. Noe som jeg synes bare er koselig!

Men nå tror jeg at jeg må gå til sengs, har som regel alltid problemer med å stå opp! Så tidlig i sengs!

God natt..

- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar