onsdag 31. mars 2010

I Neeed Coffee !


Siden jeg skulle vaske i dag også måtte jeg stå opp 5 som vanlig, når jeg var ferdig å vaske og skulle ned på jobb nr.2 var det eneste jeg kunne tenke på var coffee! Jeg hater igrunnen kaffe, men jeg kunne ikke sovne på jobb heller. Så jeg kjøpte meg en pakke med kaffe mocca, noe som smaker bedre en vanlig kaffe. Jeg drakk 4 kopper med kaffe for at jeg ikke skulle sovne, så jeg er ganske våken.

Jeg sa jo at jeg skulle legge ut et bilde av hvordan framsiden ble, så her er det. Jeg synes ikke det var et bra bilde men men, slik er det! Litt flaut at hele byen skal få det, når jeg ser ut som en liten hatti-fnatt. :)

Jeg har fått shoppa litt i dag også, en anorakk, cardigan, strømpebukse, bukse/taits og ballerina sko. Fornøyd med kjøpet ja, jeg tror jeg er shoppeholiker. Jeg kjøper alt for masse ting/ klær jeg ikke har brukt for eller kommer til å bruke i det hele tatt. Mange klær som henger i skapet med prislappen forsatt på, et dårlig tegn!

Her kommer bilder kjøpet, alt untatt cardiganen fordi den har Thea tatt på seg. Men den er hvit med mange blomster på seg kjøpte den på kappahl.
Lindex; 79,-

Bø; 599,- (salg)

Lindex; 99,- (salg)

Eurosko; 249,-

Skoene er kjøpt på min butikk, ser litt missformet akkurat der. Har lagt sammen trykt i veska mi.

Men nå skal jeg chatte litt med vertsfamilien min !

Bye bye !

- Rebecca


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar