torsdag 29. juli 2010

Hagearbeid

hola

Nå har jeg akkurat vært ute i hagen å lukt. Ha alle naboene stirrende på deg, å fult av små kryp krypende på meg. Hærlig! Tror kanskje jeg lukte mer blomster enn ugress, men men sånn går det når de setter meg i arbeid til å gjøre hagearbeid!


 Fikk vite i går av Ef at jeg ikke reiser den 1 august, men mest sannsynlig den 7 august! Så ei uke til i dette hullet! Har pakt nesten ferdig å greier, vanskelig å plukke ut ting. Men rareste tingen er at selvom jeg har fylt opp en diger koffert med klær, er forsatt klesskapet mitt stappfullt. Er nå det går opp for meg at jeg kanskje bruker litt for mye peng på klær! Gleder meg til å komme tilbake med enda mer! Ha masse klær som ingen her i Norge har. Men nå skal jeg opp å dusje, få vekk alle små krypene

Hej då!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar