tirsdag 6. juli 2010

Superlim fikser alt!

Endelig hjemme, har ikke vært i humør eller hatt noe særlig tid til å blogge! I går var jeg på jobb, tre lange timer sikkert bare 5 kunder på 3 timer.. Eller så kommer de bare inn for å kikke sånn som i dag! Hater kunder som bare skal kikke. Etter jobben i går syklet jeg videre ut til Thea, for å være med hun og camilla og Sofie! Vi så film "Hanna Montana The Movie" Den er kjempe kjekk, kanskje litt barnslig, men alle har jo et lite barn i seg :)  Etter en stund gikk Sofie, så det var bare oss tre jenter. Begge de to har gått på fiolin når de var små, så jeg overbeviste dem om å ha en liten oppvisning for meg. Thea hentet fiolinen sin og hun var veldig flink! Camilla skulle også prøve, hun fikk det også bra til.. Helt til Thea skulle opp for å finne tekster. Da bede jeg Camilla ta en Alexander Rybak, og hun gnikka i vei på fela. Det endte med at den eksploderte, eller en bit av den eksploderte av! Jeg tror ikke jeg har ledd så godt på lenge..  Etter det skulle vi prøve å lime biten på igjen, Camillas quote: Superlim fikser alt! Deretter greide Camilla å lime fingrene fast. Når hun fikk dem løs, greide hun å lime fingeren fast oppå hånden og etter det genseren til sakko-sekken! Jeg trodde jeg skulle dø av latter, øynene mine bare rant av tårer! 
Etter dette fant Thea fram noen bleier hun hadde fått i posten, hun og Camilla prøvde dem på! Det var litt av et syn! Var en utrolig morsom kveld, god å ha noen sånne før jeg reiser!! :) Har virkelig savnet jentene mine mens jeg har vært vekke!! Her får dere en liten idee om hvordan det så ut, enjoy! 
Thea som bleiemuslim.
Lookig gooooood!

God kvalitet både framme og bak! 

Etter å ha prøvd dem på som bleier tenkte vi de ikke var så dumme som luer heller! 

Thea anbefaler dette på det sterkeste! ;)
Nå skal jeg forsette å ligge og slappe av i sengen min med Heroes, litt av et liv! 
- Rebecca 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar