søndag 11. juli 2010

sååee..

Jeg våkna akkurat, våkner alltid tidlig og litt omtåka etter en tur på byen. Tror jeg drakk litt mye kanskje? Har vertfall bevis på at jeg kanskje ikke skal ha på meg høye sko, eller drikke i det hele tatt! For å si det sånn: alkohol setter sine spor.. ser litt ut som om noen har dratt meg på asfalt, hehe
Det hadde seg sånn at jeg, gina og noen folk satt og snakket så plutselig roper folk politibil osv alle sprang, jeg bare satt der.. åsså etter en stund sprang jeg, skjønte ikke helt hva som foregikk... lame ! menne så datt jeg heftig ned en bakke og sklei litt framover, SÅ fikk jeg hjelp.. lille fingeren min er hoven, den venstre fot er litt skrapt  mens den høyre ser litt ekkel ut ! '
NAAMH 
Var noen som tok av meg strømpebuksa midt i byen fordi den var litt skitten og full av blod, hehe.. Så måtte jeg lete etter Birgitta, som var no place to be found! Jeg bare gikk inn i huse, henta tingene mine å gikk! 
Så henta pappa meg, han var til å med så grei at han lagde natt-mat til meg kl 3 på natta! Glad i pappan min jeg! 

When I'm walking down the street they say: "Hey sexy!"

Skjer svært lite i dag, luke i hagen og gå tur å rydde og brette klær! 
Forskjellig størrelse på skriften. driiiiitt kult  

Såeeeee..


Hade

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar