mandag 26. juli 2010

suckkers

At the moment, sitter jeg i sofaen å kjeder meg! Kjekkeste jeg vet om liksom ;) Menne i går var jeg med jentegjengen( minus Camilla  og Tonje). Vi spiste pizza og koste oss på terrassen til Thea, og vi diskuterte hvilke mannfolk vi kom til å ende opp med. Var ganske morsomt, til alle sin informasjon så kommer jeg til å bli Anna anka. Takk gud for det :) Ender opp rik med litt bra mannekjøtt! Ikke feil det nei! 
Thea sin type ble en litt bamse mann, litt muskuløs som er glad i å koose og glad i mange unger! Gunhild sin type er en som er litt søt og en hun kan kontrollere slik at hun kan proppe ut masse unger hun og :) Mens Anna sin ble til en mann som kommer til å springe ved siden av henne med vogna, hver si vogn! Trenings freaks hele gjengen. Mens Birgitta sin var litt forskjellig, alt fra hippi til utlending med krøller. Haha, vi kom ikke helt fram til hvilke mann Vilde skulle ha men at Vilde kom til å bli ganske rik og .. Thea sa at det var liten sannsynlig het at Vilde fikk mindre en 6 unger! Alle skal få! Koossææælig kveld, sikkert den siste kvelden mesteparten av gjengen er samlet før avreise ..Her er noen lekre bilder, selvfølgelig er jeg lekrest på alle.. 
Litt voldtekt må man regne med,
gjængææn


Nå kommer de fineste,



bye bye suukers!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar