mandag 12. juli 2010

Monday. 12.07.2010

Holaa!

Nå har jeg akkurat støvsugd, å tatt på nytt sengetøy (etter en laaang dag på jobb), jeg er igrunnen ganske stolt av meg selv. Nå venter jeg på at Sindre skal komme på besøk, har ikke sett han på nesten 2 uker, eller jeg så han for en uke siden, meeeen det tells nesten ikke var bare med han i 1 time. For jeg kom hjem den dagen, og han reiste dagen etterpå. Sånn hvis dere lurte liksom, har en tendens til å legge ut i det vie og det brede om ting som egentlig ikke spiller noen rolle.. Meeen dere som må lese så, who cares ;)

Til de som ikke har fått det med seg, har jeg altså tilbrunget 2 og en halv time i frisørstolen på fredag.. Jeg vil ha det litt lysere, det ble alt for mørkt håre mitt og da ble ansiktet liksom så hardt! Så hun vasket det, bleiket det litt lysere, farget det med minicolour, hadde i kur OG klippet det. Veldig fornøyd!
See yah ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar