tirsdag 20. juli 2010

Jeg liker pengene mine hvor jeg kan se dem!

Hellooeeenn! 
I går var jeg med to av verdens søteste jenter, Anna og Birgitta. De kom ned på jobb i går å satt å snakket med meg. Det var så stille at jeg trodde jeg skulle dø, men det var kjempe gøy når de to kom:) Så gikk vi til Anna og fikk hjemmelaget thaimat! Det var KJEMPE godt! Vi koste oss med is og jordbær.
Jeg fikk en reise pakke av Anna, en kjempe fin ring! Hun er ei så søt jente :)

 å I dag kom de inn på butikken med en pakke til meg, reise pakke liksom! De er Verdens søteste altsåå! En kjole som går ned til bakken og armbånd og et smykke! Dere too altså <3 

Jeg har også fått et nytt par med sko, wohooo! Så har jeg fått enda mer, noen ganger i halv året rydder jeg ut kles skapet mitt. Så gir jeg klærne jeg kaster til noen på mamma sin jobb, de ungene tar det som julaften! SÅ jeg fikk en liten ting for det. Kjempe snilt! 
De ser så utrolig store ut på bilde, men er bare 37 ! haha bare sånn btw !


Nå om 10 min faktsik skal jeg trene! Såå See yah ;*

-Rebecca 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar