torsdag 1. juli 2010

Sushi og shopping

I dag reiste vi ut til lagune shoppingsenter eller jeg tror det var navnet! Jeg fikk shoppet litt, prøver jo å spare.. men jaa..Jeg fikk kjøpt litt undertøy, en topp,og en rouge. Etter vi hadde vært der reiste vi inn til byen til Thea, siden hun jobbet måtte vi nesten besøke henne. Jeg fikk en sen bursdagspresang, et kjempe fint smykke. Jeg får det i morgen ;) 
Men her kommer det mest spennende som har skjedd i dag, er ganske stolt av å kunne si det. Jeg har spist sushi!!!! Det smakte faktisk ikke så verst, litt rart for jeg ar litt innstilt på det. Men gikk greit etter hvert, så fikk jeg en kjempe god dessert. Var utrolig 
mett når jeg gikk derifra! Happyface!!! 

Pappa og Thea! 
rå laks, avokado, agurk, sjø-gress og ris.. å ingefær greier på siden( det var det som smakte mest funky!) 

Desserten var bare himmelsk!!! 

Dagens fangst! 


I morgen skal vi ta fløybanen og så skal vi ut å shoppe litt mer i åsene eller hva det heter! fun fun fun fun!! 

- Rebecca ;) 

1 kommentar:

  1. Hørres ud så du he d gøy på ferie Rebecca! Kosa deg masse vidare :D <3

    SvarSlett